Nak Order?

06 October 2012

Kelas buat kek kami yg best! (Testimoni peserta)


Bismillah...
Alhamdulillah...syukur kehadrat Illahi...
Kelas Rahsia Jutawan Online kami mendapat feedback yg sngt memberangsangkan...
Antaranya adalah :)
Komen pesserta..clik nama mereka utk link terus ke Fesbuk peserta..:)


FB   :   annur.fieza


super duber best ..huhu sy sgt happy sbb bkn stkt blh amik order tp blh buat kek sy sendiri..Kak ayi, ber billion terima kasih sebab sharing banyak info ttg pengalaman akak sbg usahawan berjaya. Tak semua orang yg sudi nak share resepi n pengalaman bersama org yg tak dikenali... Saya doakan akak sentiasa diberkati..disayangi..diperluaskan lg pintu rezeki seluas-luasnya..dan diberi kesihatan yg cergas serta ceria seadanya. Saya tak pernah attend kelas kek yg smpai cikgu nya tnjuk bhn resepi smpai kluar tin2 brand ha ha ha...yg smmgnya sy mmg nk tau stiap bhn itu brand apa yg akak guna. Sekali ha..amekaw dr A-Z akak mengajar kami..dan insyaAllah saya akan repeat nxt kelas lg.. Buatmu mentor ku bkn jutaan tp billion kasih syg.. terima kasih Pn Hery Marlinda..muahhhh!



FB:    shamsiah.abdulrahim


Best..mudah je cr ayi ajar main campak2 je..yg pling best guna tgn je x yah 

mixer bbgai ;) .. Cayalah ayi next nk bljr kek kawin lak hihihi



best sangat belajar wat muffin ngan Ayi,senang sangat N 

sedapppp ,rugi sape tak belajar.






Dulu...satu masa dulu saya tak punya apa...Ya ..saya tak ada duit mahupun harta..
Kemudian dgn ilmu lah saya mengubah nasib saya..
Hari ini saya berkongsi ilmu,tips dan pengalaman saya selama 7 tahun dlm dunia baking dgn anda s
emua..kerana saya mahu anda mengubah nasib anda..ingat..ALLAH tidak akan mengubah nasib sesuatu kaum melainkan mereka sendiri mengubahnya dgn Ilmu & usaha...
Saya selalu percaya... Takkan miskin seseorg dgn mencari ilmu dan belajar sesuatu yg bermanfaat utk diri dan keluarganya...
Tetapi akan miskin seseorg jika tidak berilmu dan tidak mahu mencari ilmu...bg yg sudah mendpt ilmu..amalkan..krn sebaik2 ilmu adalah ilmu yg bermanfaat yg diamalkan...:)
Kak Nor Cookies (KNC)
Ooooo... i really love my life!!...i'm sharing my give n talent!...
Allah Huakbar..           Ayi 017-6944210 /016-9966400 :)

No comments:

Post a Comment