Nak Order?

12 February 2010

Muffin homemade sedap!

Assalamualaikum w.h.t semua

(Order Dari Cikgu Azah-Johor)
Pertama sekali saya panjatkan syukur pd ILLAHI atas sgl nikmat dan kesempatan yg masih lg diberikan pd kita semua...Syukur...Syukur...Syukur...Mudah-mudahan kita semua tergolong dlm golongan hambanya yg sentiasa bersyukur....dan sentiasa dlm rahmat dr NYA...AMIN...
Saya mohon maaf sngt lama tak masuk entry baru kat sini...kadang kesuntukan masa dgn urusan harian...mcm bz...tapi entah apa yg d bzkan entah... hehe...

Repeat Order Mufin Aneka Perisa-Cikgu Azah...

Baru ni dpt call dr cikgu azah...cikgu azah bukan lah custmer baru saya...kami dah pun 3 thn berurus niaga,sebelom ni cikgu merupakn pemborong kuih raya saya utk area Batu pahat Johor dan sebelum ni pd bln january cikgu menempah Mufin 500 + kek kawin 3 tingkat + kek hantaran..... cikgu azah ni adalah salah seorg regular custmer saya,yg pasti mmg sngt mudah berurus niaga dgn dia.Maceh cikgu Order mufin dr saya... ...ni tok cikgu
Kali ni cikgu order mufin 500 pcs bungkus plastik
Kami jumpa kat toll exit bangi...

Mufin strawbery -150 pcs
Mufin Bluebery -150 pcs
Mufin Coklat berchip -200 pcs...
(Total order 500 pcs)
Smekut chip(smekut wajib order kata cikgu azah...hehe)

                     Mufin Strawbery - M -Price Rm 1




Mufin Bluebery -M-Price Rm1

Sebarang tempahan hubungi 017-6944210

Fresh from oven everyday!